dentrettondenovember

Hej bloggen!

Idag är det fredagen den 13 och då ska man ha otur, men jag som är född den 13 kan ju inte ha otur och min dag har faktiskt varit riktigt bra. Hade sovmorgon till tjugo i elva och då hade vi privatekonomi, där vår lärares man höll föredrag. Det var faktiskt riktigt kul!

Sen hade jag håla där gjorde jag faktiskt lite pyskologi, mycket duktigt av mig tycker jag faktiskt, men det gick inte så bra för Alice. Hon gav upp och bärjade läsa istället. Sista lektionen var engelska! Var helt okej idag, tro det eller ej. Vi fixade stämningen!

Sen drog Amanda med mig till stan för hon ville inte gå in själv och vem kommer då om inte Elias! Så vi tre drog in till stan, till Mc och käkade lite, sen cyklade jag hem, kollade lite tv och nu sitter jag här på mitt kalla rum!

Imorgon ska jag till stan med Alice och handla lite julklappar. Och sen ska vi hem till henne och färga hennes hår. Resultatet får ni se imorgon!



Ha en trevlig fredag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0