dentredjenovember

Hej bloggen!

Sitter i skolan nu och har turism. Vi håller på att skriva ett arbete om vår drömresa och min går tillbaka till London! Älskar den staden! Var där senast 2007 och jag hoppas att jag och Alice kan åka dit nästa höst. Men det känns som att jag snart är klar med arbetet, så jag tänkte passa på att blogga lite snabbt.

Försov mig i morse! Bra jobbat, Anna!
Vaknade 07.19 och fick panik, men jag lyckades göra mig klar på nio minuter och då hann jag fixa mig, klä på mig och borsta tänderna och sen var det full fart ut genom dörren och cykla till skolan.

Så jag hann :)
Vilken tur va ;)

Nu ska jag fortsätta med turismen!



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0