dentolftenovember

Hej bloggen!

Idag hade jag sovmorgon och det var helt underbart! <3
Sen skulle jag vända mig om och då landade jag på armen som jag har tagit vaccin i och ska vi snacka om att det gjorde ont! Jag trodde att jag skulle svimma.
Så hela denna dagen hade jag ont i armen och i ryggen. Tyvärr kunde jag inte var med på idrotten och vi skulle ha skeppsbrott! Snacka om att jag var arg! Har väntat på denna lektionen hur länge som helst!

Ikväll ska jag bara vila och hoppas att det onda i armen snart försvinner, ska nog ta och kolla på en film också.
Om det blir Fired up eller Hannah Montana: The movie, vet jag inte riktigt än!


Sötaste Latte med tofs!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0