dentjugotredjenovember

Hej bloggen!

Snart får jag öppna mina julkalendrar :D
Jag längtar! Skolan har varit okej idag, gick hyfsat snabbt hade ganska mycket att göra. Pluggade på geografin och sen på hålan gjorde jag mitt idrottsprov. Jag hoppas att det gick bra..sen på engelskan kollade vi på film och i slutet diskuterade vi den.

Efter skolan stack jag och Alice in till stan för att köpa Harry Potter och halvblodsprinsen, som äntligen har kommit ut. Såg ju den i sommras, tycker att de kan vara lite sega ibland, så om jag hinner så ska jag se den i kväll! Beror på hur det går med geografin. Nu ska jag käka lite och sen ska ju återvända till pluggandet!



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0