dentjugondenovember

Hej bloggen!

Idag är det äntligen dags för New moon!
Kan inte riktigt fatta att denna dagen har kommit, det kanske låter lite larvigt men jag har väntat sen Twilight kom ut, vilket är för nästan ett år sen. Men nu är det äntligen den tjugonde november!

Skolan var chill idag. Svenska, matte, privatekonomi och sen kom det en tjej från EU-kommisionen i Bryssel som hade gått på Sannarp på 80-talet. Coolt ibörjan, men segt i slutet. På engelskan kollade vi på film, som var tråkig...

Kom hem, duschade, tog ut mina läkörhängen för nu har det nämligen gått sex veckor så nu kan jag sätta i andra! :) Ska sova en halvtimme snart och sen fixa mig. Kvart i sex ska jag ta bussen in till stan och käka mat och klockan 21.30 är det dags för NEW MOON!


Hela Twilight gänget från första filmen!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0