dentjugoförstenovember

Hej bloggen!

Igår kväll började sjukt konstigt. En man hade när mamma kommit hem, varit på vår baksida och sen sprungit och hoppat över vårt staket när han såg att mamma kom. Jag var då ensam hemma och på ovanvåningen och hade inte låst dörren, mamma kom in och berättade detta och ringde till pappa. Och medens hon pratade med pappa gick hon kollade i fönstret, och då stod denna mannen och tittade in i vårt hus från grannens tomt. När han såg att mamma såg gick han upp mot grannens vägg. Mamma ringde polisen, pappa kom hem och efter det var han försvunnen. Men sen visade det sig att han hade stått och tittat in i vårt fönster sen klockan halv fem, och då var jag och min syster ner och vi såg inte honom. Sen åkte hon och jag var ensam hemma och det var då han gick in på vår tomt. Fy fan vad läskigt det var!

Vågade in ta bussen in till stan sen, eller jag vågade inte gå och ställa mig på en busshållplats rättare sagt. För det är så dålig belysning här ute. Så pappa skjutsade mig in till stan, där jag mötte upp Marre och Mika. Vi gick och käkade kebab på Idas och vi satt där i en och en halvtimme tills det var dags att gå och möta upp Alice. Men hennes buss blev försenade så vi hade lite smått panik! Amanda, Marre och jag sprang i förväg för att köpa popcorn och sånt och sen sprang vi in i biosalongen och vi hann.

Men OMG, vad bra filmen var!
Måste gå och se den igen! Kan inte vänta tills den kommer ut på DVD. Mika var hyfsat lugn i alla fall, fick bara tre blåmärken, ett rivmärke och ett bitmärke. Hon blir lite arg ibland när hon ser på twiliight. Ha överseende!

Idag, ska jag plugga :(
Och sen kommer Essi ikväll! :D Hon ska sova oss, och det ska bli helt awesome!

Ha en underbar lördag!!


Lukas hälsar!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0