dentjugofemtenovember

Hej bloggen!

Tyvärr blev det inget mer inlägg på bloggen igår för jag var så himla trött när jag kom hem att jag ungefär bara satt framför tv:n hela kvällen. Började med att kolla klart på Harry Potter, gick vidare till Ugly Betty och sen till DPH. Så det blev bara en slappekväll.

Idag så började dan jättebra! Fick reda på att jag har chans till MVG i pyskologi (hur nu detta har gått till vet jag inte, för jag kan inte direkt påstå att jag tycker att jag är vidare bra på det) så sätter jag MVG på provet får jag slut betyget MVG, men jag vet inte riktigt om jag kommer klara det. Blir alltid så pressad när lärare säger sånt till mig.

Efter det kom jag och Amanda igång bra med uppsatsen! Nu har vi inte mycket kvar på resultat delen, utan vi kan snart börja med slutdiskussionen. Me and Amanda rules!
Ja, och så kommer vi till lunchen idag som inte gick att äta (ovanligt). Jag fattar inte att det ska vara så svårt att laga god mat. När jag och Amanda gick och slängde maten, så sa
Mattanten: Men ni har ju inte ätit nåt.
Jag & Amanda: Nej, men det gick inte och äta.
M: Nähä, och varför inte det?
J & A: För att det var senap i den.
M: Jaha. Ja, men då fattar jag.

Okej, vad bra att hon gör det för det gjorde inte jag. Vi stack in till stan för att se om vi kunde hitta två böcker som vi behövde till vårt arbete. Vi hittade den ena men inte den andra. Snälla! Ställ tillbaka böckerna där de stod eller där de ska stå. För ni blir säkert som jag och Amanda, skitförbannade i fall ni behöver en bok, men om ingen har orkat att ställa tillbaka den, så finns den inte där.

Sen på geografin var Alice så rolig! Hon vände sig om och sa till oss: Asså hon är ju så jävla dum i huvudet! Och grejen är den att Alice inte brukar säga sådana saker, men har man ätit en knäckemacka till lunch, så får man ha överseende. Men denna personen är faktiskt inte smart!

I kväll ska jag äntligen till SATS, för en gångs skull är vädret på min sida! Yes! Så ska snart möta upp henne!

Ha en bra kväll!



Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0