densjätteseptember

Hej bloggen!

Äntligen är det fredag!
Började skolan som vanligt och hade två timmars lektion, sen satt jag från tjugo över tio till halv tre och hade håla, så då gjorde typ ingenting. Mycket roligt och sen slutade jag halv fyra. Direkt efter skolan stack jag, Marre och Amanda till stan, för Amanda skulle klippa sig och jag skulle köpa lite små grejer. 

Och det viktigaste vi gjorde var att hämta New moon biljetterna! :D Så nu har vi dom!

Ikväll är det ju Idol, tror och hoppas att Eddie åker ut (inte för att han inte sjunger bra, men för att han har hängt löst så många gånger nu).

Imorgon kommer Frida <3 och sen blir det bio på kvällen!



Hörs imorgon!

Kisses<33


Kommentarer
Sofia

RÖSTA!!! på bästa twilight blogg :D www.metrobloggen.se/fantasy

2009-11-06 @ 21:58:49
URL: http://metrobloggen.se/fantasy


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0