densextondenovember

Hej bloggen!

Ska bara upplysa er om en sak, på fredag är det NEW MOON!
Tänkte att ni bara ville veta det...i alla fall.
HAHA! Jag gjorde ett test precis där jag blev Bella! 

Du är Bella Swan
Du är Edwards älskade. Du är väldigt klumpig, söt och rolig och värnar om ditt privatliv. Du har en underbar förmåga att acceptera människor (eller mytiska varelser) för vad de är. Du har en fantastisk förmåga att älska, även om du kan vara för hård mot dig själv.

Testet hittar ni här!

Som ni märker kanske blir det ett sent inlägg idag, för det är så sjukt mycket att göra i skolan. Undra i fall lärarna inte tycker att vi ska ha någon fritid (eller frihet). Vem vet? Just nu känns det som det. Hinner inte göra något efter skolan och helgerna innan jul är redan uppbokad mer roliga och saker som måste göras innan julafton. Alla julklappar som ska köpas, ska hinna en sväng upp till mamma i gbg, så jag hinner till pappas grav också tänkte jag. Känns skönt att kunna få göra det innan jul.

Denna dagen har varit bra!
Amanda och jag hade lite morgonryck på historian, vilket inbär att jag satt och knäckte mig och Amanda satt och rapade. Sen kom vår lärare Ulf in och bablade något om tiger på en blå bakgrund. Amanda påstod att hon fattad, men jag undrar jag...
Sen hade vi italienska, som gick hyfsat snabbt och sen hade Marre något ryck på hålan, vet inte om det var sockerkick eller nåt.
Efter detta var det dags att möta amerikanen Brain! Han var cool och det var riktigt intressant att lyssna på vad han hade att säga. Han var liksom inte tråkig när han snackade utan rolig!

Nu måste jag fortsätta med allt plugg! -.-


Saknar mina och Amandas söndagar med mat, prat och promenader!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0