denfemtondenovember

Hej bloggen!

Nu är det söndag igen, och imorgon är det skola igen. Vad är det som händer egentligen? Det känns som att veckorna bara springer ifrån mig och att jag inte hinner med något överhuvudtaget. Och nu är det ganska mycket i skolan som händer, men det finns lite saker att se fram emot denna veckan i alla fall. Imorgon (måndag) kommer det en amerikanare till skolan, som verkar vara rätt så betydelsefull och han ska berätta om Obamas första tid i Vita huset, tror jag att det var.

Och det som är ännu viktigare och bättre är att på fredag är det äntligen dags för NEW MOON! Längtat efter denna dagen i över ett år nu. Kommer bli helt amazing!

Men nu måste jag göra det som jag alltid gör på söndagar, städa och sen göra klart pyskologin!

Btw, jag tror att någon hörde att jag ville ha sol, för nu på morgon lyste solen in i mitt rum. Jippi! Men den är borta nu ....

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0