denfemtenovember

Hej bloggen!

Lång dag igen! Gillas inte, men imorgon är det fredag och fredagar gillas starkt (y)
Dagen har varit okej, roligaste var när Hamza tappade tallriken med mat i knät xD
Han satt med halva tallriken utanför knät och så försökte han spetsa en gurka (och gurkan låg på den sidan som var utanför) och vips så satt han med tallriken i knät! Och jag skrattade så mycket att det sprutade vatten ur min näsa (för jag drack vatten samtidigt som detta hände, bra jobbat Anna)!

Idag är det ju EMA! Hur många ska se det? Jag ska absoult göra det för Jonas brothers ska vara med och presentera och de är nominerade också!

Ska försöka hinna göra lite läxor innan!


Tycker att det är skitkul att kolla på MTVs utdelningar!

Btw, det börjar klockan 21.00!

Kisses<33


Kommentarer
Sandra

Jag såg det :) Så synd att JB inte vann :(

2009-11-09 @ 11:16:14
URL: http://frommmyowneyes.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0