denelftenovember

Hej bloggen!

Såg att jag hade skrivit fel månad på förra inläget men nu är det fixat!
Har inte hänt så mycket, mer än att jag har tagit vaccinet och det har redan satt igång på min kropp!
Jag fryser, är helt slut, trött och jag har ont i armen, så det är inget bra blogghumör, så det blir ett kort inlägg
för jag känner att jag behöver vila lite.

Ikväll är det ett av mina nya favoritpogram för i år. Whale wars som sänds på Animal planet, och handlar om Sea shepherd som är en organisation som jobbar för att skydda valarna.


Ett av skeppen antar jag, de som vi fäljer nu hete Steve Irwin och snubben på bilden är grundaren av organisationen, Paul Watson.

Kisses<33


Kommentarer
Sara S

Jag tog vaccinet i fredes och har haft konstant huvudvärk sen i lördes förmiddag :/ och värktabletterna hjälper inte! Krya på dig <3 saknar dig! kram Sara <33

2009-11-11 @ 21:28:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0