denartondenovember

Hej bloggen!

Vet ni vad...tror ni inte att pyskologin var inställd i morse? Någon måste verkligen hata mig...kunde ha sovit en timme mer, trodde att Amanda skulle bli galen! Hon gjorde samma sak som mig, skrattade utan att kunna sluta. Men en positiv sak är att vi har äntligen kommit igång med vårt arbete på historian/samhällen. Vi bestämde oss för att skita i vad Ulf sa och köra vårt egna race, vilket är bäst!

Men vädret (Timothy) är verkligen inte på min sida. 
Här i halmstad är det storm. Det regnar och bläser så att man inte kan cykla. När jag kom hem, så var hela jag blöt så det var inget mer att göra än att hoppa in i duschen! 

Har pluggat nu på geografin och ska snart sätta mig med italienskan och idrotten. Imorgon är det torsdag vilket är lika med att det snart är fredag! 


Bild från Lion and the lamb.

Kisses<33

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0