denandrenovember

Hej bloggen!

Nu är blogg.se jätteseg igen och det är sjukligt störande, så det har tagit mig ungefär fem minuter att bara komma in på bloggen och kunna börja skriva. Men nu är jag inne!

Första dan i skolan efter lovet. Aldrig kul. Var rätt så trött (är rätt så trött), och började dan med att få tillbaka jämförelsen i historian, där jag, Amanda och Raoul måste komplettera för att få något betyg. Sen fick vi tillbaka provet, fick G vilket jag är nöjd med då jag tyckte att det var ganska komplicerat.

Hade två hålor idag där vi bara satt och snackade en massa. Mycket kul och på engelskan gjorde vi ett prov som alla tydligen gör och jag failar alltid på orden! Det står liksom ett ord (som man inte använder i vardagen enligt mig) och så har du x antal ord som du kan välja mellan och ett av dessa orden betyder samma sak. Jag fattar aldrig vad det är för ord så jag chansade.

På italienskan idag kom vi in på ett konstigt samtalsämne om spenat. Det heter ju en spenat men man säger ju inte två spenater! Fast enligt Katarina så kan man det. Hm...

Nu sitter jag med en står kopp té och ska snart hoppa i myskläderna och lägga lite pussel...shit det låter som om jag är åttio! Men men...shit happens!

Ska ni se Ullareds serien idag? Det ska jag xD
Det kan ju inte bli annat än dumt!



Hörs senare!

Kisses<33


Kommentarer
Alice

Haha! Då kan vi ju vara åttio båda två för du tycker ju att jag låter som det ibland :P

2009-11-02 @ 17:09:05
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0