Torsdag = snart fredag!

Tjo!
Dagen har varit bra. Kom till skolan vid tio och sen jobbade faktiskt jag och Habibe på engelskan! Det ni! Än finns det tid för under. Vi hade ingen svenska idag (YES), tog cyklarna och trampade in till stan för att min mobil har pallat ut. De "återställde" den och jag trodde att den funkade. Tills jag kom hem ocg upptäckte att det fortfarande finns vissa program som inte funkar, så jag ska in med den imorgon igen.

Hade ju idrott idag!
SPSP08 äger ju på brännboll! Haha! Vi pyskar varandra totalt hela tiden! Men laget jag var med i vann! :D :D :D
När jag kom hem käkade jag lite och läste historian. Mami och jag bakade äpplepaj också! Mums!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0