Jävla regn!!

Jag HATAR regn!
Jag cyklade till skolan i morse i regnet. När jag kom fram var min tröja under jackan blött, mina ljusa jeans mörkblå och jag gick upp klockan sex bara för att duscha. Jag kunde ju bara satt schampo och cyklat till skolan. Hade ju varit mycket enklare. Hade italienska på morgonen och det var helt jävla SJUKT! Vi fick lära oss något nytt med essere och så viskade jag jättesvagt till Challe "Nej, men det måste var sono". Tror ni inte att vår lärare uppfattade det?! Hon ba"Ja Anna det är helt rätt. Säg vad du sa". Jag blev helt chockad. Vilken bra hörsel! Det vill jag också ha.

Jag och Amanda fick göra ett mattetal på tavlan idag på matten! Mycket skoj. Amanda skrev av texten och jag räknade ut. Vår mattelärare är bäst! På onsdagar släpper han alltid oss tidigare bara för att han vet att vi blir så flummiga!

Sen kom jag hem. Jag och min syster drog in till stan för att möta en kille som skulle köpa Beyoncé biljetterna. Fy fanta vad snygg han var!
När han kom innanför bibblan, så tog han upp sin mobil och ringde och så ringde han till mig. Min syster svarade. Detta var samtalet:
Elita: Hej.
Killen: Hej. Vart är ni?
E: Hihi! Bakom dig!

Jag höll på att skämmas ihjäl! Så pinsam hon är! Men vi tjänade ju 850 spänn så!
Vi käkade kvällsmat på Mc och sen när vi kom hem så pluggade jag lite, slingade min systers hår, pluggade och nu bloggar jag! Nu ska jag dock återvända till böckerna.
Imorgon är det ju både engelska nationella på morgonen och sista lektionen har ett idrottsprov.
Jippi.....

Kisses<33


Kommentarer
Anonym

ska ni inte gå på konseren längre?

2009-05-07 @ 19:31:09
URL: http://friddish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0