Happy Happy Happy!

JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!!!

Förra veckan så fick Alice och Habibe reda på att de hade fått sommarjobb med hjälp av sommarkraft. Jag blev lite sur för jag hjälpde dem att få papprena, men samtidigt var jag glad för deras skull!
Men jag trodde att det var kört. Nu får jag inget sommarjobb, men så ringde de idag! :D
Jag gjorde dock bort mig när jag pratade med honom:

Han: Hej. Du har sökt sommarjobb, va?
Jag: Ja.
Han; Du har fått sommarjobb!
Jag: Nej. (jag tyckte att han sa: Har du fått sommarjobb)
Han: Jo.
Jag: Nej.
Han: Jo, du får sommarjobb nu!
Jag: VA?!

Heja mig alltså! Bäst på att göra bort mig!!
Älskar denna dagen!!

Kisses<33


Kommentarer
Frida

Vad ska du sommarjobba som ?

2009-05-14 @ 21:01:50
URL: http://friddish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0