En regning tisdag..

Hej!
Denna dagen har varit allt möjligt. Först var den seg, sen rolig, sen tråkig, sen väldigt mycket att göra och sen blev jag väldigt trött. Hihi! Jag, Amanda och Alice hade sagt till Habibe att vi skulle köpa Alices skor på håltimmen idag (skorna var hennes 17-års present, kommer dock lite sent). Vi hade bestämt att vi skulle cykla och Habibe ringde och frågade om vi verkligen skulle cykla för att de regnade ju så mycket. Jag och Amanda sa, "Ja. Vi ska cykla". För när vi cyklade till skolan så duggregnade det bara lite, det gjorde det inte när Habibe cyklade. Hon kom till skolan dyngsur och vi stod och log mot henne när hon kom innan för dörren "Vi kan ta bussen va?" Gud vad sur hon blev på oss! Men det gick över snabbt!

Väl nere i stan gick jag och Alice till 3 för den mobilen hon hade fått var inte riktigt den hon trodde att hon skulle få. När 3 ringde henne sa dom "Du får den nya från Sony Ericsson" och då trodde både hon och jag att det var en likadan mobil som jag hade, men det var det inte. Men det skulle nog kunna lösa sig bara hennes pappa följde med. Efter det gick vi till Din sko och köpte Alices skor och sen delade vi på två stora pommes och sen tilbaka till skolan.

Hoppas att eran dag har varit bra!
Nu ska jag återvända till Idrottsboken och plugga vidare! Prov på torsdag!

P.S. Visst blev den nya headern fin!? Felicia fixade den till mig! Tack gumman! D.S.

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Haha, men det var väll bra? ;)

2009-05-05 @ 20:31:23
URL: http://flishas.blogg.se/
Alice

Varför har du ändrat designen på bloggen?

2009-05-06 @ 17:02:04
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0