Göteborgsresan Del 1 shoppingen

Måste erkänna att fastän jag har längtat efter denna dagen i evigheter så var det lite segt att gå upp klockan sju i morse. Men vilade ögonen på bussen :)

Blev verkligen en hel del shopping idag!

Bla detta:

Gympadojor från Din sko 349 kr


Mina vår/sommar/höst/FN-pumps!
Dom fanns också på Din sko för 349kr


Hade svårt för att ta den bilden!
Min vårjacka från H&M. Den är A-linjeformade och ljusgrå 298kr.


Denna kommer att vara så snygg på när man har hunnit bli solbränd!
Pepper.nu (men det är Onlys, så ni kan hitta den på Only också).
359.95kr kostar den!


Denna tunikan hittade jag också på Pepper.nu men det är VILAs
så ni kan hitta den i VILA-butikerna!
Den kostar 299.95kr.


Även denna jackan kommer från pepper.nu men kan också hittas
i VILA-butikerna.

För er som inte vet vad pepper.nu så är det en butik som ligger i Nordstan.


Köpte även ett par vita solglasögon från H&M 79.95kr.
Klämmor från H&M 39.50kr.
Ring från Guldfynd 79kr.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0