Tisdag

Hellu!
Dagen har varit rätt slapp, bild på morgonen och där kladdade jag bara med målarfärg :D
Hålla sen till tjugo i två, engelska test och sen italienska!

Haha! Fasen vad kass jag var på engelskatestet! Det var riktigt dåligt av mig, men det var en massa ord jag inte kunde:P
Fast som tur väl var jag inte den enda som inte fattade orden.
På italienskan diskuterade jag och Alice mer hockey än italienska. Bra jobbat av oss.

Min farbror kommer tydligen till oss ikväll, så det är bara att vara snäll och flytta från sitt rum till mammas och pappas säng! Men det är ju bara en natt!

Men nu mina vänner måste jag städa och plugga på provet tills imorgon!
Ha det bäst!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0