Snart är det fredag!

Hejsan!
Vilken dag! Alice hade uppvisning idag på dansen och Victor fick en mördarblick av vår vikarie på mentorstiden.
Habibe, Amanda och jag dog! Om ni hade sett den blicken alltså. Saknar Ulf! Då fick man i alla fall skämta.
På svenskan var det en norsk lärarinna, som föreläste om norska sagor ochjag fattade inte mycket av det hon försökte berätta för oss.
På idrotten hade vi volleyboll. Alice du äger! ;)
Råkade skjuta en boll i huvudet på henne och Elias sjöng med i låtarna.
Predde fick också en boll i huvudet!

Vår idrottslärare var lite arg på oss för att vi var så ofokuserade.
Ikväll har jag bara pluggat och nu väntar jag på att klockan ska bli nio så att jag ska kunna se på Criminal Minds!

Kisses<33


Kommentarer
Alice

Det var verkligen kul på idrotten Jag äger ju verkligen på Volleyboll!

2009-03-27 @ 16:50:18
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0