Onsdag

Sorry!
Men jag har verkligen inte haft tid för att blogga idag. Hade matte sista timmen så var helt slut i huvudet när jag kom hem.
Hjälpte mamma att handla och sen var det dags för SATSdans. Passet idag var tufft men helt sjukt kul! :D:D

Har fått resolutionerna för mitt och Amandas utskott idag (MR=mänskliga rättigheter). Det är en hela roman...jag skämtar inte. Ulf sa att det hade gått åt 53.000 papper! Det måste vara en halv regnskog. Ska läsa igenom dem ikväll, så att Amanda kan kolla igenom dem imorgon!

Hoppas att er dag har varit helt fantastisk!!

Kisses<33


Kommentarer
ilsiii

skit fin design på bloggen :)

2009-03-06 @ 19:09:43
URL: http://ilse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0