Onsdag

Hejsan på er!
Vilken underbar dag! Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Det var det jag tänkte när jag vaknade, sen upptäckte
jag att halsen brände, hade ont i hela kroppen och
det fanns inte en chans att jag skulle orka att gå till
skolan idag! Och jag hatar att inte få gå till skolan.

Vissa tycker ju att det är skönt men jag avskyr det verkligen
av hela mitt hjärta! Har dock snackat med Amanda i telefonen
x-antal gånger idag. Gumman du förgyllade min dag.

Har läst 298 sidor i boken Upprorsänglar, har bara nåt på 100
sidor kvar.

Hoppas att er dag har varit bättre än min!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

jag saknar dig ......

2009-03-18 @ 20:23:05
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0