Mys söndag med den bästa!

Vilken mysig söndag jag har haft!
Vaknade kvart över tio och då gick jag upp och tog en macka.
Klockan tjugo i tolv trampade jag iväg på min cykel för att möta
upp Amanda och ta en lunch på pizzeria Victoria. Mums!

Sen efter den ovanligt nyttiga lunch (not) tog vi en långpromenad
vid Nissan och jag tog en massa foton. Sedan gick vi till hemmakväll
och köpte en jädrans massa godis. Gick hem till Amanda och
snackade lite, kollade på tv. Sen käkade vi mat igen spaghetti och köttfärsås.
Mumsis!

Såg på OTH!! Och Gossip Girl. Efter det blev det våfflor :)
Känns som om jag har käkat en hela elefant idag!

Ni kommer lite bilder från idag!


Nissan!


Amanda går ner för en trappa!


Fina blommor


Ett hjärta<3


Nissan igen!


Nollan som blir en åtta i vattnet!


Tack, för denna underbara dag Amanda<33

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

aaaw , vilken övermysig dag Anna ! så jävla perfekt helt enkelt :D <3

2009-03-29 @ 22:28:57
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0