Min tisdag

Vaknade och gick upp nästan på en gång!
Jag börjar lära mig. Hade bild första lektionen och som vanligt stod Jennica för underhållningen.
Denna gången har vi pratat mycket om katter,  istället för att prata om en annan person....
Efter det var det dags för tre timmars hålla. Jippi! Pluggade faktiskt lite idag, gjorde verbpappret till
italienskan och läste novellerna till på torsdag i svenska.

Efter det var det dags för lunch och sen hade vi förberedelse för Nationella provet, writning i engelska.
Satt och skrev i en timme. Tror att det gick ganska bra.
Sedan var det dags för mitt favoritämne....ITALIENSKA! Vi pratade om boken och så fick vi svara på
frågor så lektionen gick rätt snabbt, som tur väl var.

Och nu är jag hemma!
Och väntar på att klockan ska bli nio så att Desperate housewife börjar!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0