Måndi måndag!

Hejsan!
Ville verkligen inte stiga upp i morse. Gick inte upp försen Habibe skickade god morgon sms till mig.
 Var faktiskt ganska kul i skolan idag! Fick 10/12 rätt på nyhetskrysset. Chansade ganska mycket dock! 
Stack och tränade på SATS med Alice efter skolan, kändes skitskönt! Hann ju inte göra det så mycket
förra veckan pga FN-rollspelet. Men nu är vi igång med det vanliga igen!

Tror inte att det kommer hända så mycket idag/kväll. Ska plugga på engelskan, har ju redovisning imorgon! 
Men idag är det ju faktiskt Cityakuten på tv och det får man bara inte missa! 

OMG! Ni skulle varit med idag! Alice var lite arg idag (hon vet inte varför) och jag trodde att hon blev skitförbannad 
när jag bad henne om hjälp på matten idag. Har aldrig sett henne sån innan!
Men det släppte på SATS för det var någon där som gjorde såna komstiga ljud, så jag fick riktiga skrattanfall!
(få aldrig det när ni är på en maskin)! Det är cpjobbigt!

Kisses<33 


Kommentarer
Alice

Haha! Det var riktigt kul idag på SATS!

2009-03-16 @ 17:23:27
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0