Måndag!

Hejsan på er!
Jag är konstig! I morse gick jag upp klockan sju, åt frukost och fixade mig. Cyklade klockan åtta och var framme på Sannarp halv nio......grejen var bara det att jag inte började försen tio i tio kom jag på, men då var jag ju redan framme.
Visst är jag kneppig? Men duktigt som jag var satte jag mig och pluggade på italienskan. Prov på onsdag!

Vissa Halmstadbor är lite knepiga...de flyttar inte på sig!
När jag och Alice skulle ställa min cykel vid bibblan och då kom det en kille och bara gick på min cykel typ! Han ba: "Jag går här. Så gör vi här i Halmstad"...
Och sen när vi skulle gå ut igenom "larmsaken" så gick jag först, och då kommer det en annan kille och kommer gåndes emot mig så att jag får backa! Jag menar Hallå! Jag gick här först!!

Var på SATS idag och tränade på gymmet. Det gick skitbra! Är riktigt stolt över mig och Alice.
Men nu måste jag dra och plugga på italienskan, hörs senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0