Måndag igen..

Det var sant. Ulf vår mentor hade råkat ut för en olycka och han bröt lårbenshalsen! Stackars lilla Ulf!
Så nu har vi en vikarie i samhällen och i historian. Monica Boje tror jag att hon hette. Skitsträng. Hon sa att hon gillade elever som kom i tid, lycka till SPSP08!
Saknar redan Ulfs lektioner.

Sjukt skönt väder idag här i Halmstad. Skjutsade Alice till stan och där tog jag och Amanda en glass, Alice köpte foundation och jag fick äntligen köpt frimärke så att jag kunde posta mina brev!!!
Stolt över mig själv ;)
 
Var på SATS idag med Alice, Raoul mötte vi där också den lilla störiga saken :P
Kom hem, pluggade och duschade och nu ska jag käka kvällsmat!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0