Måndag

Jag kom upp idag! Direkt när klockan ringde, är riktigt stolt över mig själv!
Gick ner och skulle äta frukost, och då hörde jag vilket liv det var utanför fönstret, 
så jag flyttade undan gardinen och rakt framför mig finns ingen gräsmatta men en
grävskopa! Så nu mina damer och herrar så har vi äntligen börjat bygga på vårt
uterum! Mamma tippar att det kommer vara klart om en månad.

Skolan idag var rätt slapp. Såg på Hotel Rwanda på samhällen. Fy vad
förbannad jag var på FN efter det! De gjorde ju verkligen ingenting. Oftast
har man den uppfattningen att FN kan stoppa allt krig i världen, men det
är ju inte riktigt så, tyvärr!

Efter det käkade vi lunch och där var det ju lite missförstånd eller vad säger du
Amanda?
Hade engelska och matte och sen var skolan slut för denna dagen!

Alice hade cyklat från Trönninge in till Halmstad idag, så för en gång skull cyklade
vi till SATS, annars brukar jag skjutsa henne men inte idag! Kändes rätt skönt
att slippa det faktiskt. Träningen gick bra och rätt fort idag.

Nu ska jag plugga italienska och städa mitt rum! Hörs senare!

P.S Det kommer nog snart upp en ny header, bad Felle om hjälp! D.S

Kisses<33


Kommentarer
amanda

haha japp, missförstånd ...missförstånd. inte mkt man göra åt dom :O

2009-03-30 @ 17:04:08
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0