Lördagsmys!

Hejsan bloggen!
Nu är det fint väder igen och jag är så lycklig!
Mamma kom in och väckte mig klockan åtta i morse, för då var det frukost.
(Direkt efter gick jag och la mig och sov till kvart över tio).

När jag hade vaknat för andra gången kom mamma in igen och frågade om vi skulle
åka till stan vilket jag glatt sa ja till! 
Mamma handlade satan i gatan. skor, kläning, kofta och en massa annat. 
Jag fick också handlat lite...

 
En klänning från 365 sunshine och leggingsen kommer också från 365 sunshine.
Klänningen kostade 399kr och leggingsen 149kr.

Kommer vara skitsnyggt tilll sommaren!

Jag känner verkligen det att jag vill ha sommar nu!!!
Glass, sol och LOV! Bara kunna vara ute hela tiden och umgås med kompisar.
Och grilla och vara i sommarstugan i två veckor utan föräldrar med tjejerna!

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske att det blir nåt med Amanda eller så hittar 
jag på något annat! 

 Kisses<33


Kommentarer
Frida

Jag och sarah så troligigen 3 av dina systar idag :P

2009-03-28 @ 16:40:39
URL: http://friddish.blogg.se/
Alice

Klänningen såg jättefin ut! Jag måste få se den.

2009-03-28 @ 18:20:24
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0