Lördag kväll

Innan vi körde till Mika så körde vi inom Maxi för vi skulle köpa Cola light till Frida. Ni vet en sån där snurregrej man kan gå in i istäälet för en dörr? I alla fall Frida stannade den och sen skyllde hon på mig (vi var inte dom enda där inne). Och jag skrattade så mycket att jag inte kunde försvara mig själv!
Vi såg på tre olika filmer, kommer dock inte ihåg namnen på alla, men den ena var Patrik 1.5. Och en av skådespelarna i den filmen var sjukt lik vår mattelärare/mentor. Ni som har sett den kommer förstå att jag kommer ha lite svårt för att klara av matten på måndag.

Alice kom en rund vilket gjorde mig überglad!! Har ju inte sett henne sen i tisdas. Vi somnade vid halv tre kanske efter att Mika och Frida hade legat och diskuterat Twilight böckerna ovanför mitt huvud. Behöver jag nämna hur fruktansvärt irreterade jag, Amanda och Raoul var?!

De lugnade sig i alla fall efter ett tag!

Kisses<33 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0