Helgen

Helgen har varit mysig och full med överraskningar...
Gick vilsenär jag letade efter min systers hus i lördes, fick panik och smsade Amanda som naturligtvis inte kunde göra nåt åt saken men till slut hittade jag!

Tillbringade lite tid där och sedan smsade Amanda och då stack jag hem till henne ett litet tag och snackade. Sedan tillbaka till älskade syster och där tillbringade jag lördas kvällen :)

Nu idag så väckte Esmeralda oss klockan sex med orden: Anna, kanske att jag får sova bredvid dig?
Mitt hjärta smälte. Gud vad söt den ungen är!!
Sedan var vi helt slöa hon och jag på förmiddagen. Hon var snuvig och jag tappade rösten men det gick över, så på eftermiddagen bar det av till busfabriken och sen var jag hemma vid halv sju!

Hoppas att er helg har varit lika underbar som min!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0