Glass

Idag har jag till och med tid att slänga in ett till inlägg idag!
Har pluggat klart på italienskan, kan det rätt bra känns det som. Sitter och kyssnar på låtarna från Twilight!
Älskar den filmen i mega!

Nu har min farbror kommit. Han är en rolig prick! Mamma hade lagat till en soppa, smakat rätt speciellt.
Vi fick till och med glass till efterrätt! Det ni ;)

Ikväll börjar äntligen mitt favvo program igen!!
DESPERATE HOUSEWIFE!
Det är nog den enda serien jag har följt från början och en dag kommer väl det tyvärr komma ett slut men jag planerar att vara kvar tills dess!

Känner mig verkligen helt slut ikväll! Känns som om jag kunde lägga mig och sova till nästa år!
Ska läsa min bok nu tänkte jag "När jag hör din röst".
Boken från Twilight, den andre för att vara exakt. Tyckte att den var rätt seg i början men nu är den hur bra som helst!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0