FN-rollspelets tredje dag

Idag var det äntligen sista dagen på FN-rollspelet!
"vår resolution" om HIV/aids gick vidare så idag skulle jag hålla talet inför hela Galaxen. Idag skakade jag inte innan jag skulle tala utan när jag talade och jag klarade inte av att ta emot några frågor..Men nästa år, då jävlar!

Kina kom lite på villovägar upptäckte jag när stod uppe på scenen då hon av misstag sur som ett bi råkade slå sig ner på min plats. Habibe blev lite paff men det roligaste av allt var när jag såg Kinas min! Hon blev så chockad och både delegationen Kina och Italien började skratta! Jag fick snabbt börja foukusera på något annat och då berättar Linda (den högt ärade delegaten från Georgien) att Generalsekreteraren (Ragnar) filmade! 
Fy fanta vad arg jag blev! Tyvärr kunde jag inte säga något och nu är det ju lite försent!

Nu är FN-rollspelet 2009 på Sannarpsgymnasiet slut!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0