FN-rollspelets första dag!

Jag säger bara en grej....
Gud vad glad jag är över att jag valde att åke till FN-rollspelet i Kristianstad i höstas. Hade jag inte gjort det så hade jag stått i ett hörn idag och inte fattat ett piss, men jag är faktiskt stolt över mina insatser idag. Gick med i talarkedja för Tjeckiens resolution i frågan om HIV/aids och fick till och med beröm för min egna resolution i frågan om HIV/aids.

Ikväll så har jag hållt på med att skriva talet jag ska säga imorgon och jag måste säga att det går lite sisådär! Är superduper nervös inför imorgon då jag ska läsa det inför alla i Stora björnen. 

Men som tur väl har Amanda hjälpt mig :)
Vad hade jag gjort utan dig?! 

Kisses<33


Kommentarer
amanda

aaw gumman :) jag gjorde ingenting ju (A) tihihih ;) puss på dig!

2009-03-12 @ 16:56:35
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0