Finally!

Jag, Amanda och Habibe stack hem till Alice nu på kvällen för att käka lite god mat och ha våra skrattanfall som vi inte har kunnat ha nu under FN-rollspelet och tro mig....många blev det!

Vi hade vårt egna lilla rollspel fast med helt andra frågor och det var sjukligt roligt!!
Om vi får de frågorna så kommer vi att knäcka alla rakt av! Men troligtvis kommer det inte att ske...Och det är kanske lika bra!

Alice hade lagt Kokoskyckling från Kenya..det var jättegott och Amanda, Habibe och jag hade kört inom Coop och inhandlat Coca-cola, chips och lösgodis!

Hoppas att ni också har haft en underbar kväll, men nu ska jag sussa!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

hahahah OMG! de frågorna var fan störda xD jag tror inte den högt ärade delegaten från Italien (jag) var i sitt sinnes fulla bruk, just då. Men trevligt var det vill jag lova, höhöhöh ;)

2009-03-14 @ 12:36:07
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0