Äntligen fredag!

OMG vad jag har velat ha fredag!
Hade sovmorgon idag till tolv men var på skolan vid halv för att hinna käka lunch. Fick höra ett rykte att vår samhällslärare hade blivit påkörd och hamnat på sjukhus! Blev skiträdd så jag, Amanda och Alice började springa runder på skolan för att hitta en lärare som kunde berätta vad som hade hänt men det fanns ju ingen!
Tyckte att det var mycket skumt att den personen som sa det till oss visste det men inte alla lärare!
Men samtidigt är det inget man ljuger om så jag blev väldigt chockad...men vi lär väl få veta!

Stack med Habibe och Amanda en runda på stan köpte McFlurry..kommer snart att bli beroende tror jag:P
Tog bussen hem och nu bloggar jag!
SKa dra mig ut i det fina vädret igen! Hörs ikväll!!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0