You are the only thing it would hurt me to lose

Ciao!
Läget allesammans? Sorry, för att jag inte har bloggat så mycket på sistone, men det har varit så mycket annat som har hänt. Dock inget roligt...eller inget bloggmaterial i alla fall!

Nu sitter jag och fixar avslutningsfrisyren eller jag försöker i alla fall :P
Jag vill ha det lite lockigt och uppsatt med en klämma därbak...fattar ni vad jag menar med det?
Sedan jag bloggade sist har jag hunnit vara i Ängelholm och där hälsade jag på Alma och Angelica. Hann även också att hälsa på älskade Felicia! Hon bjöd på fika, kladdkaka med glass! Jättemumsigt var det!

Nu har jag bestämt vilken klänning jag ska ha på skolavslutningen på torsdag! Det blir en korallfärgad klänning och till det ska jag ha mina gladiatorklackar. Kommer bli skitsnyggt!
Ikväll ska jag testa Veet Spray On Hårborttagningscreme. Verkar livsfarligt! Sen får du inte ha dina ben i solen på minst 24h. Så imorgon blir det jeans som gäller!

Snart ska jag ställa mig och strycka klänningen jag ska ha på torsdag för på onsdag kommer det finnas så mycket annat man måste hinna med. Känns helt ofattbart att jag ska sluta första ring på torsdag. Betygen har blivit hyfsat bra. Bara två G en så länge :)
Hoppas att det bara blir två och att det sen blir högre!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0