When you are with me

Tjo!
Idag vaknade jag tidigt för att vara mig, klockan nio faktiskt!
Har duschat strykit min klänning, packat ner alla böcker som ska tillbaka till bibblan, hunnit ringa Alice x antal gånger och jag har också tid att sitta här. Ska ta bussen in till stan kvart i tolv och möta upp Alice på Österskans. Så ska jag leta efter en present till Hanna och vem vet! Jag kanske hittar nåt till mig själv också :P

Det ska bli lunch vid Nissan också!
Alice har fxat pastasallad! Jag är helt kär i hennes pastasallad!
Idag lovar jag att bliderna från midsommar kommer upp!

Vi hörs senare!

Kisses<33


Kommentarer
Alice

Det blev en riktigt bra dag idag ju, men det blir det ju alltid med dig!

2009-06-30 @ 16:49:44
URL: http://alicebanelind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0