What did I do to your heart?

Kvällen igår spenderades med familjen. Det blev grillning och fotboll såklart!
Hade sjukt ont i magen när det blev straffar. Och jävla målvakt! Hart, tror jag att han heter pyskade ju det
svenska laget hela tiden. Hade jag fått tag på honom....

Nej, men nu ska vi lugna ner oss!
Idag har jag bara slappat med min syster och vi har käkat lite och sett lite på O.C tredje säsongen.

Ska inte hitta på så mycket idag. Imorgon ska jag nog träffa Jennica! Ska bli jättemysigt! :)
Just det! Jag har köpt Jonas Brothers nya album Lines, Vines an Trying times. De har ändrat på sin musikstil lite granna..
Men det funkar!



Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0