A perfect evening

Vilken mysig kväll det blev!
Alla kom väl inte som planerat men Wessienbilder och Oscar var nog värst. Vi mötes alla vid sommarbutiken och sen bara för att Elias inte kom så låtsades de att de skulle på fest! Vad är det för jävla stil! Sista gången jag bjuder med dom på nåt. Men jag, Alice, Amanda, Raoul, Predde, Mika, Mikas kompis Tina och Alices kompis Carro hade mysigt i alla fall!


Carro, Alice, Amanda och Predde utanför sommarbutiken!



Mika och Tina



Kycklingspett!

Jag fick fyr på två av grillarna och jag var helt klart grillmästaren idag!
Fast Preddes sista köttbit var lite rå x)


Mika och Tina



Raoul!



Predde den farlige!



Carro och Alice<3



Raoul, Amanda och jag!


Efter grillningen stack de flesta hem och jag, Alice, Amanda och Carro stack och spelade minigolf....
Jag förlorade....


Alice vid minigolfen!

Sen gick vi hem till mig, Amanda stack hem och jag, Alice och Carro spelade
Backpacker :)


Funny!

Min kväll har varit toppen och nu sitter jag och kollar på utbildningar vid Gbgs universitet!
Hoppas att er kväll har varit bra!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

ååh vilken mysig kväll! riktigt dålig stil av dom men fan, vi hade det trevligt ändå! :D tack för en lyckad kväll gumman <3

2009-06-17 @ 22:47:32
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0