Sunday morning

Tjena mittbena!
Blev inget med Alice igår..hon tyckte inte att det blev så lönt sen.
Mamma och jag var och spelade minigolf! Mamma vann med sex poäng.
Måste bli bättre så att jag kan slå henne nästa gång!

I och med att det inte blev nåt med Alice så ville jag inte sitta hem på kvällen, 
så jag ringde Amanda och så bokade vi biljetter till 17 again med Zac Efron.
Den var verkligen bra och det är alltid lika kul att vara med Amanda<3

Idag så ska jag vara hemma för syster kommer och ska käka mat hos mig
och mami!

Hoppas att ni får en mysig söndag!

Kisses<33


Kommentarer
linnea

hej hur e det var så länge sedan vi prata! hoppas allt är bra med er där hemma. saknar er =( hälsa mamma och alla andara med kram från mig

2009-06-14 @ 21:03:21
URL: http://firestars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0