Start all over

Hejsan!
Detta har helt klart varit världens mest onödigaste skoladag hitintills.
Kom till skolan kvart i åtta för att ha bild i en och en halvtimme. Vid tio stack
jag till stan med Amanda för att hjälpa Habibe att hitta avslutningskläder.
Det blev ett linne till henne från Gina :D

Vi käkade lunch på Mc och sen hittade jag en ny skolväska (ja, jag vet att skolan
slutar på torsdag, men jag ska använda den i sommar också). Det är lite kusligt med mig
och Alice för vi har liksom samma stil. Efter detta stack vi till skolan för att ha
italienska där vi såg på film. Hon sa till oss förra veckan att vi skulle få reda på våra
betyg idag under filmen, men så blev det tydligen inte...
Sen sa hon också att vi visste vad vi hade för betyg. Jaha, sen när?


Denna väskan fick följa med mig hem! VILA 400kr.

Har ju glömt att visa min bikini för er ju!


Finns på ONLY och VERO MODA

Nu ska jag städa och snart ska jag läsa:

´
Sa ju att jag var besatt!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0