Sista dagen som etta på Sannarp

Hej!
Imorgon är det skolavslutning. Jag har överlevt ett helt år på samhälle! Det ni!
Klockan halv tio imorgon så är 1:a ring över för min del, men 2:an kommer ju
snart igen :P

Vi såg klart filmen på italienskan och jag fick reda på mitt slutbetyg. VG blev det!
Känner mig riktigt stolt över mig själv! 6 VG & 2 G. Nästa läsår ska det bara finnas ett G.
Efter skolan drog jag och Alice till SATS och körde hårt (not) på gymmet. 
Kom hem käkade och nu har jag precis städat och noprat mina ögonbryn.
Varför kan det inte finnas ett smärtfritt alternativ!

Kvällen ser ut så här:
-Duscha
-Mask
(behövs ibland, OLIVs fuktgivande är jättebra)
-Myskläder på och första säsongen av O.C
-Läsa Twilight!

Känns som en riktigt bra kväll enligt mig!

Kisses<33


Kommentarer
Felicia

Tänka sig att jag också varit liten ;)

2009-06-10 @ 20:54:03
URL: http://flishas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0