Keep it Real!

Tjena mittbena!
Idag är det söndag om ni nu har missat detta!
Vaknat sent som vanligt (a). Gick ut och höll på att smälla av. Fy vad varmt det var!
Undvek solen lite idag. tyckte att det var lite väl varmt.

Mamma och Lina däremot drog ner till stranden. Jag gjorde inte så mycket. Städade lite och läste lite.
Vid halv tre kom min söta Alice<3 och så drog vi och möte Jennica. Var skitkul att träffa henne! Har inte sett
henne sen vi slutade skolan! Vi gick till Japan och käkade lite glass och sen var Jennica tvungen att sticka hem till sina gäster igen, men jag och Alice drog hem till mig en sväng och drack lite vatten.

Sen tog Alice bussen hem och jag käkade midda med familjen!


Saknar oss fyra samlade, men imorgon ses vi<3

Kisses<33


Kommentarer
amanda

jag saknar oss också <3

2009-06-28 @ 20:42:43
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0