Glad midsommar!!!

Hejsan allesammans!
Nu är det äntligen midsommar! Jag och Amanda satt och hade nedräkning vid tio i tolv i natt på msn.
(Ja, jag vet att vi är lite skumma, men det får ni leva med!).

Jag gick (tro det eller ej!) upp tjugo i nio idag och duschade, käkade en banan till frukost.
Duktig som jag är har jag också hunnit bädda till mig, Alice och Amanda i gäststugan, så nu är allt klart!

Förutom jag själv. Jag har inte tagit på mig midsommarklänningen än. Men jag har tid på mig! Alice och Amanda kommer inte försen kvart över tolv!




Hur många av er ska dansa runt midsommarstången?

Kan inte lova att jag hinner blogga mer idag, men bilder kommer komma!
Troligtvis imorgon!

Glad midsommar!!!!!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0