Can't have you

Tjena!
Idag har det varit varmt igen, så jag uppsökte den bästa platsen i trädgården som låg i skuggan och där befann jag mig tills klockan blev tre. Vid tre fixade jag mig för att möta upp Alice och cykla till Habibe. Vi cyklade inom Sannarp och möte upp Amanda och på Sannarp är det fotbollsläger eller det står det på skylten i alla fall, som hänger vi entrén.

Väl hemma hos Habibe (det tog ett tag att hitta) så drack vi isvatten och kollade lite på tv och diskuterade hur man fyllde i de blå pappret. Varken jag, Alice elelr Habibe fattar, men det fixar sig!

Sen ringde älskade Hanna och frågade om jag kunde komma till Ängelholm på fredag till hennes tjejmiddag för hon har fyllt 17! Och det klart att jag ska!


Grattis älskade Hanna!

Nu har jag äntligen fått min kamera av Amanda, så bilderna från midsommar kommer nog snart upp på bloggen!
Bättre sent än aldrig, eller hur?

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0