A perfect day

Hejsan!
Var på stan med Amanda och Alice innan idag. Blev inte så mycket shopping, ett läppglans som luktade melon!
Me like<3
Sen var jag och lånade böcker på bibblan.
Fyra till mig och en till mamma:

-28 timmar på ett dygn av Allison Pearson
-Stjärnfabriken av Clare Naylor & Mimi Hare
-Persikosommar av Jodi Lynn Anderson
-Lulu av Caecilie Lassen

Och till mamma lånade jag:

-Mansfield park av Jane Austen.

Sen kom jag hem och slappade lite och sen har det inte hänt så mycket mer.
Hoppas att ni har haft en bra dag!


Jag, Alice & Amanda<3

Kisses<33


Kommentarer
amanda

fuck you!!!!! TA BORT MIG FRÅN BILDEN!! :O

2009-06-15 @ 23:29:50
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0