We are broken

Har fått dille på Paramores låt We are broken. Den är helt amazing! Avgudar den just nu. Hela eftermiddan gick åt till att städa gaderoben, slängde faktiskt en hel kasse, så nu måste jag ju shoppa igen! *blink*.

Min syster stack in till stan så det är lugnt och skönt hemma nu. Ska snart gå ner till mamma och se på tv och sen ska jag se klart på Harry Potter och hemligheternas kammare. Jag brukar göra så att varje sommar så läser jag alla böcker och sen ser jag filmen efteråt, fast bara upp till bok nummer fem, för sen har ju sexan bara kommit på bio ;)

Har pratat med Felicia länge idag, om gamla minnen och så. Om folk som förändras. Jag kan helt ärligt säga att jag inte saknar Ängelholm så mycket längre. Inte det Ängelholm som finns nu i alla fall, men jag saknar nog det gamla Ängelholm. Saknar helt klart visa personer där nere och visa saknar jag lite mindre.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det är jätteviktigt att ha vänner, men det är ännu mer viktigare att verkligen ha en bästa vän. Som man vet alltid finns där i alla lägen. När det kommer svåra tider, det är då man märker vem ens riktiga vänner är.



Måste påminna om att snart kommer HABIBE och AMANDA hem igen! Längatr som en galning efter dom!! Har inte sett Habibe på aslänge! Och snart är det dags för skolan igen...kanske dags att ta en titt på statssicksprovet...vi får se.

Ha en bra kväll!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0