Veckoplanering, vecka 30

Måndag: 
Jobba till 15.30 och sen hem och slappa!

Tisdag:
Jobba till 15.30 och sen in till stan för att hitta födelsedagspresenter till mina mammor? Min biologiska och fosterhemsmamma.

Onsdag:
Jobba till 16.00. Mamma Carola fyller 51 år, så det blir att fira henne! Vi går antagligen ut och äter. 

Torsdag:
Jobba till 15.30. Min mamma Lis kommer och hämtar mig efter jobbet, så ska vi in till stan och fixa ID-kort och pass. Sen ut till Expert och höra om kameran. 

Fredag:
Sista dagen på jobbet! Jobbar till 15.30 och så ska jag fira avslutet på sommarjobbet 2009 med Alice.   

Lördag:
Städa gederoberna med Alice.

Söndag:
 
Antagligen städa och se på O.C,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0